10+ casestudier som beviser vår resultatdrevne tilnærming
Søkemotorresultatside (SERP)
Search Engine Results Page (SERP) er en forkortelse for siden en søkemotor returnerer når noen skriver inn et søk, for eksempel Google, Bing eller Yahoo.
Hvorfor SERP er viktig
Synlighet: Hvis nettstedet ditt vises på toppen av en SERP, er det flere som ser på det, noe som betyr mer organisk trafikk på nettstedet ditt.
Merkevaregjenkjenning: SERP-er sikrer at kundene blir kjent med merkevaren din.
Generering av potensielle kunder: Mer kvalifisert trafikk til nettstedet ditt kan bety flere potensielle kunder og salg,
Få nye kunder: En solid posisjon i en SERP kan hjelpe deg med å vinne nye kunder
Få synlighet i søkeresultater
Forskningssøkeord er det målgruppen din søker etter. Du må gjøre følgende for å nå målgruppen.
SEO på siden: Bruk de riktige søkeordene for å strukturere innhold, tittel, metabeskrivelse og overskrifter.
Teknisk SEO: Sjekk at nettstedet ditt er teknisk forsvarlig, med raske lastetider, mobilvennlig og riktig indeksert.
Off-page SEO: Få lenker av høy kvalitet til nettstedet ditt fra andre kvalitetsnettsteder.
Innholdsmarkedsføring: Utvikle informativt innhold av høy kvalitet som taler til målgruppen din
Markedsføring i sosiale medier: Markedsfør innholdet ditt på sosiale medieplattformer for å sveve til høyder.
Lokal søkemotoroptimalisering: Markedsfør nettstedet ditt lokalt for å tiltrekke lokale kunder.
Med disse strategiene kan du øke nettstedets synlighet i søkemotorresultater og tiltrekke deg mer organisk trafikk.