Introduksjon
Funksjoner i AMP
Språk
AMP bruker en nedstrippet versjon av HTML, som sikrer rask lasting og oppfyller hovedformålet om økt hastighet og effektivitet.
Egendefinerte komponenter
AMP tilbyr innebygde komponenter som optimaliserer utseendet på bilder og annonser, og gir et konsistent uttrykk på tvers av sider.
Caching
AMP-sider blir bufret, noe som reduserer lastetidene. Dette gir bedre brukeropplevelse, flere klikk og raskere hastighet på nettstedet ditt.
Raskere annonselasting
Med rask HTML-lasting kan annonsene lastes umiddelbart, noe som resulterer i en bedre brukeropplevelse og økt markedsføringspotensial.
Fordeler med AMP
Brukeropplevelse
Rask lastetid tiltrekker nye kunder. Et nettsted med informativt innhold og raskt lastende annonser gir en god brukeropplevelse, noe som er fordelaktig for nettstedseiere.
Bedre søkemotorrangering
AMP kan forbedre søkemotorrangeringen, og Google prioriterer nettsteder med AMP-teknologi i høyere søkeresultater.
Reduserte fluktfrekvenser
Raskere lastetider reduserer sannsynligheten for at brukere forlater nettstedet, noe som er en fordel for e-handelssider og nettsider for lead-generering.
Konklusjon
Ved å bruke AMP kan nettstedseiere forbedre ytelsen på mobile enheter og tilby en overlegen brukeropplevelse, noe som fører til bedre resultater.
Relaterte ord
- Differensiert markedsføring
- Udifferensiert markedsføring
- B2B Markedsføring
Kunstig intelligens som etterligner menneskelig intelligens, kjent som Artificial General Intelligence (AGI), er noe vi ennå ikke har oppnådd. AGI refereres ofte til som “sterk” kunstig intelligens, mens den typen KI vi bruker i dag, er kjent som “svak” eller “smal” KI.