Hva er PPC?
PPC står for “Pay-Per-Click” (betaling per klikk) innen annonsering. Det er en digital markedsføringsmodell der annonsører betaler en avgift hver gang annonsen deres blir klikket på av en bruker. Dette brukes vanligvis i søkemotorannonsering, der annonsene vises på søkemotorresultatsidene (for eksempel Google-søk) eller på nettsider som er en del av et annonseringsnettverk.
PPC er en effektiv måte for bedrifter å øke synligheten og trafikken til nettside sitt, og det gir annonsørene god kontroll over annonseutgiftene sine, da de bare betaler når noen faktisk klikker på annonsen.
In PPC-annonsering, som når du ser annonser på nettsider eller når du søker etter noe på nettet, bestemmer personen som ønsker å vise annonsen sin hvor mye penger de vil bruke og hvor mye de vil betale hver gang noen klikker på annonsen deres. Annonser prøver å vises når folk søker etter ting som er relatert til hva annonsen handler om. Så hvis noen klikker på annonsen, må personen som la ut annonsen betale litt penger for det klikket. Deretter går vanligvis personen som klikket på annonsen til nettsiden eller siden som annonsen snakker om.
Digital Driv hjelper vi bedrifter med å vise annonsene sine til folk som kanskje er interessert i det de tilbyr. Vi sørger for at annonsene deres blir sett av riktig folk til riktig tid, slik at de har bedre sjanse for å få flere kunder. Tjenesten vår hjelper bedrifter med å bestemme hvor mye de skal bruke på annonsene sine og hvor de skal vise dem, slik at de får mest mulig ut av annonseringspengene sine. Vi gjør det enkelt for bedrifter å nå nye kunder på nettet og vokse virksomheten sin.
Contact Form
Netthandel og PPC-styring med Digital Driv
Øk salget og maksimer avkastningen på investeringen din
Si farvel til bortkastet annonseutgifter og hei til flere salg!
Vårt team av netthandel PPC-eksperter er lidenskapelig opptatt av å hjelpe bedrifter med å få mest mulig ut av PPC-budsjettene sine. Vi bruker blant annet Google Ads til å lage høyt ytende shoppingkampanjer som setter produktene dine foran de riktige menneskene – de som aktivt søker etter det du selger. Dette resulterer i flere klikk, flere konverteringer og til syvende og sist, flere salg for deg!