10+ casestudier som beviser vår resultatdrevne tilnærming
Introduksjon
AMP er et rammeverk designet for å lage nettsider som lastes øyeblikkelig på mobile enheter. Det er et samarbeid mellom Google og andre teknologigiganter for å øke trafikken og gi en mobilvennlig opplevelse. Nettstedets hastighet er svært viktig, da det vanligvis tar rundt 10 sekunder for leseren å vente på at nettsiden lastes.
Funksjoner i AMP
Språk
Ved å bruke en nedstrippet versjon av HTML sikres rask lasting og oppfyller det grunnleggende formålet med bruken.
Egendefinerte komponenter
AMP gir innebygde komponenter som gir bilder og annonser et optimalisert utseende og et konsist uttrykk.
Caching
AMP-sider blir bufret og reduserer lastetider. Reduserte lastetider gir flere klikk, øker hastigheten på nettstedet ditt og gir et godt inntrykk.
Raskere annonselasting
Når HTML gir høy hastighet, kan alt på nettstedet klikkes på i god tid. Dermed skapes raskere annonser og reklamer for markedsføringsformål.
Fordeler med AMP
Brukeropplevelse
Rask lastetid vil tiltrekke nye kunder. Informativt innhold og et raskt annonselastende nettsted er en god kombinasjon for nettstedseiere.
Bedre søkemotorrangering
AMP forbedrer søkemotorrangeringen, og Google vil prioritere høyere søkeresultater for nettstedet ditt.
Reduserte fluktfrekvenser
Siden nettstedet laster raskt, er det mindre sannsynlig at brukere forlater siden, noe som er en fordel for e-handel og nettsider for lead-generering.
Konklusjon
Ved å bruke AMP kan nettstedseiere forbedre mobilytelsen og gi en overlegen brukeropplevelse for å oppnå bedre resultater.
Relaterte ord
- Differensiert markedsføring
- Udifferensiert markedsføring
- B2B Markedsføring